niedziela, 15 września 2013

Witamy na nowym blogu! ~Mangowa Bomba!~

Ohayo gozaimasuuu~,
A więc założyłam sobie drugiego bloga i tutaj tylko wyłącznie i tylko będzie Japonia, manga i anime oraz może opowieści? W końcu uwielbiam pisać opowiadania, historyjki.

Myślałam, ze mogłoby zostać na głównym blogu, ale jak tak sobie patrzę... jest za chaotycznie. To znaczy za dużo rzeczy na jednym blogu i można się nie odnaleźć. Filmy, książki, gotowanie, koń, życie, manga i anime, Japonia. Wszystko na raz!

Także usunę tam podstronę o mandze i przeniosę tutaj. Usunę też gotowanie, gdyż ostatnio prawie w ogóle nie poświęcam na to czasu. Owszem kocham gotować, ale nie mam czasu. W końcu chodzę do szkoły, wracam do domu o 16, jem obiad, lekcje, coś porysuję albo pooglądam filmy / anime i spać.

Szablon na razie zostanie taki. Z ciekawości ściągnęłam z jakiejś strony http://zaczarowane-szablony.blogspot.com, ale nie spełniła moich oczekiwań. Już lepiej zrobię własny... tylko dajcie mi tablet! T.T

Ok, to się zabieram za zmodyfikowanie, robieniem podstron itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz